Te ondernemen stappen bij de dienst Stedenbouw

De dienst Stedenbouw is verantwoordelijk voor de behandeling en controle van aanvraagdossiers voor stedenbouwkundige vergunningen en attesten voor openbare of particuliere gebouwen, terreinen en ruimtes, zowel op het vlak van de toelatingsprocedures als op het vlak van onderzoek naar inbreuken.

Postadres voor correspondentie

  • College van burgemeester en schepenen
    Gemeentehuis
    Paul Hymanslaan 2
    1200 Sint-Lambrechts-Woluwe  

Openingsuren

Op afspraak (24 uur op voorhand te nemen via 02 761 28 14):

  • elke maandag- en vrijdagvoormiddag van 9.00 tot 12.00 uur;

  • elke donderdagavond tussen 17.30 en 20.00 uur: alleen voor het raadplegen van dossiers die zijn ingediend in het kader van het lopend openbaar onderzoek.

Zonder afspraak:

  • elke woensdagochtend tussen 9.00 en 12.00 uur.

De dienst werkt met gesloten deuren:

  • elke dinsdag (de hele dag);

  • elke donderdagnamiddag tussen 12.00 en 18.00 uur.

Dossierkosten

Het retributiereglement voor administratieve diensten bewezen aan natuurlijke en rechtspersonen waarin de dossierkosten worden bepaald kan hier worden geraadpleegd (zie reglement nr. 205). Dit bedrag dient te worden betaald aan het

  • Gemeentebestuur van Sint-Lambrechts-Woluwe Dienst Gemeentekas Paul Hymanslaan 2 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe Rekeningnummer IBAN: BE18 0910 1654 2165 – BIC: GKCCBEBB Mededeling: dossierkosten/urba-sted/nr. van het dossier of adres van de aanvraag